Aloha, Welcome to the Undefined Chaotic Thing, enjoy reading.
RSS

вторник, 11 август 2009 г.

past tense

to the ex with love:



След този пост официално си обещавам да сложа една голяма, червена точка на всичко, което така или иначе вече е в миналото. Това е моето малко, искрено и доста прямо, поне според мен, "чао-чао" точно към теб. Ти много добре си знаеш кой си. Не, не ме е страх от реакцията ти. Дори не се интересувам от нея. Това тук е по-скоро за мен. Мой личен край с всичко, което някога сме/съм имала общо с теб. Не те мразя за сълзите. Не ме е яд на очакванията. Не се сърдя за пропилените моменти. Не мисля за преди.
Всъщност, нищичко не изпитвам вече - нито добро, нито лошо. Ти си като сън, от който страшно отдавна се събудих. Отворих очи и видях, че светът може да бъде далеч по-приятен без теб. За което - искрен реверанс ти отправям. Не за друго, но след теб всичко някак неусетно почна да става по-красиво и приказно. Дори отново почвам да се влюбвам. В друг, разбира се. И ми е хубаво. И ми е весело. И ми е по детски свободно.
А на теб всичко най-най желая.

Keep diggin in the dirt, kid. B'bye.

0 comments:

Публикуване на коментар