Aloha, Welcome to the Undefined Chaotic Thing, enjoy reading.
RSS

сряда, 28 януари 2009 г.

girl talk


из извадени, неподредени, разпокъсани женски главоблъсканици, разговори и малки тайни момичешки...

Плам - Странно ми е да режа жени. Виж сега, ако дойде мъж, който не ми е симпатичен ми е ок. ама жени да ме свалят..не знам как да реагирам и да ги отрежа деликатно, без да ги засегна.
Тя - Пфффф, аз отдавна не режа никого - ни жени, ни мъже..само салами режа напоследък.



Тя: запознах се с един адски интересен мъж. ама зверски интересен! Контрабандист!
Плам: ???
Тя: Ама много интересни тия хора, контрабандистите. Едни такива, ерудирани, културни, фини...
Плам: ???
Тя:Така де, интересна личност. А само как свири на контрабас...
Плам:Ааааа, значи е контрабасист! Свири на контрабас, така ли?
Тя: Ами даааа, че аз какво ти говоря досега.Контрабандист - на контрабас...пффф, понякога си много разсеяна значи...


Тя: И ти казвам, последната вечер си изкарахме страхотно. Отиваме ние на онова заведение. Тя нали, девойката, с която бяхме, се запознала там с барманчето на заведението. а то, заведението, малко, на плажа, скромничко такова, ама правят страааашен секс на плажаааааа...
Плам:Моля?
Тя:Ъммм, коктейл, скъпа, за коктейла говорех.



Тя:Виж сега, не че нежноста не е важна обаче...
Плам: Обаче какво?
Тя: Обаче друго си е един здрав, потен, дори леко груб секс!
Плам: Погледни се! Изглеждаш на 12, а само чуй какви ги говориш. Ти си ходещ оксиморон.
Тя: Никакъв оксиморон не съм. Аз съм синоним. Синоним на разгонена.


Тя: Кой?
Плам:(изпод вежди) Е, как кой...
Тя: А, да. Ама кога?
Плам:(иронично) Е, как кога...
Тя: Вярно, вярно, бях забравила...Ама...как?
Плам:(с присвиване на очите) Е, и питаш!
Тя: И к`во?
Плам:Ами, какво какво.Аз всичко ти казах вече.
Тя: (дяволито намигвайки) Добре...ще си мълча...

обичам ги тия женски разговори с малките им грешки и странните им двусмислени реплики! А дъждецът навън се ръми ли ръми и ми припомня, че довечера ме очаква нова порция леко охладено розе и може би, само може би поредна доза фройдски грешки, излезли изпод гланцираните ни устни...

0 comments:

Публикуване на коментар