Aloha, Welcome to the Undefined Chaotic Thing, enjoy reading.
RSS

четвъртък, 10 ноември 2011 г.

runaway love



Само не ме опитомявай. Моля Само недей да ме превръщаш в една от онези жени. Онези, опитомените. Твърде дълго тичам. Дори не усещам умора вече. Свикнала съм с галопа. Статичността ми е позната непозната.
Само не ме опитомявай. Моля! Ако ме оставиш свободна, ще се върна. Дори може да поостана, тичайки. Важното е да има движение. И разнообразие. Онези жени, опитомените, не ги разбирам. Не им ли доскучава? Удобно ли се чувстват?
Само не ме опитомявай. Моля! Защото може и да се поддам. А тогава става страшно. Тогава може да ми се прииска да опитомя теб в замяна.
Ти искаш ли това?
Само не ме опитомявай. Моля! Остави ме да тичам... или просто побягай до мен.




0 comments:

Публикуване на коментар