Aloha, Welcome to the Undefined Chaotic Thing, enjoy reading.
RSS

понеделник, 4 октомври 2010 г.

urban legends




Странно нещо е големият град. Бродиш по улиците. Завиваш по малките преки. Разхождаш се по нови места. Винаги има какво да преоткриеш.

Винаги има някой да пре-намериш.
Запознаваш се с хора. Различни хора. Ако поискаш, само ако пожелаеш, всеки ден можеш да стиснеш ръката на нов човек. И пак няма да ти стигне времето да опознаеш всекиго. Същевременно обаче забелязваш нещо. Откриваш, че всички се познават. Ако мислено прокараш линия през познатите си, ще забележиш, че тя е свързана. Всички хора сочат към теб. Ти сочиш към всички лица.

Не си се замислял за това, нали?
Той познава Нея. Тя познава Тебе. Ти познаваш Тях. Те познават Нас. Ние познаваме Вас. Едно тайно, обвързано общество. Всички сте свързани. Рано или късно ще се опознаете и станете близки.

Може би дори ще си омръзнете.
Затова и търсиш нови хоризонти. Непознати още такива. Търсиш нови места, нови среди. Преплиташ линията, свързваща те с твоите близки. Виждаш безименни хора. Стискаш недокоснати ръце. Чуваш непознати гласове. Опитваш се да запомниш безброй нови имена.

Търсиш.

Все още търсиш онзи, недокоснатия. Взираш се в улиците. Очакваш го. А той може би очаква теб. Може би мислено вече те познава. Сигурно и ти го познаваш.

Просто все още не го знаеш.

Странно нещо е големият град. Бродиш из дебрите му и все намираш нещо, което да те изненада. Постоянно засичаш познати лица. Приемаш усмивки и прегръдки. А някъде там, отвъд ъгъла, седи той – онзи, когото още не си завързал с мислената си нишка.



Градска легенда?... Може би.


7 comments:

Анонимен каза...

ДК:аз харесвам градските легенди,а така описани-прекрасно!:)))
ххх

Plam каза...

Ииииих, благодарско! :)))))))))

Анонимен каза...

Ще те цитирам "Бродиш по улиците. Завиваш по малките преки. Разхождаш се по нови места. Винаги има какво да преоткриеш."... имам точната история за тази част от блога ти свързана точно със снимката.. ако те интересува къде или ако искаш да я откриеш, ще ти помогна! :)

Plam каза...

ииииххх, заинтригува ме определено. и за да отговоря на виртуалното ти намигване: интересува ме къде и искам да я открия, така че помагай, моля, моля, моля :))))))

biskido каза...

ихааа от колко време го мисля това.. а ти го описа повече от прекрасно да не говорим, че тази песен винаги ми е напомняла за това .... вълшебница си ти ....!!!

Анонимен каза...

За мен тази снимка беше едно откритие, дълго по нета се публикуваха снимки от различни автори и аз все се канех да ги питам къде всъщност е това страхотно сърце... и един ден случайно го открих... в центъра на София, на една обикновена улица сред много необикновени хора (ул. Хан Аспарух между ул. Княз Борис I и ул. Цар Асен). Ако вървиш към Витошка, ти се пада от лявата страна! :) Успех в намирането! :)

Plam каза...

kotakafelix, намерих я! и й се радвах като на малко дете. само дето сърцето вече цялото е "изцапано" с графити и имена. жалко, така красиво е, като е чисто и червено.

biskido, чак вълшебница не знам дали съм, но определено съм в Страната на чудесата и искрено се забавлявам. а там зад всеки ъгъл - Чеширски котарак. чака ме и ми се усмихва :)

Публикуване на коментар